Utrzymanie work-life balance, a więc równowagi pomiędzy życiem zawodowym, a osobistym jest kluczowe w życiu każdego człowieka, w szczególności rodziców małych dzieci. Przekonaj się zatem, jak firmy wspierają tę bardzo delikatną sprawę.
Jako administrator systemów informatycznych również powinieneś zadbać o równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym. To szalenie istotna kwestia, ponieważ ma wpływ na Twoje dobre samopoczucie, ale również na wydajność w pracy. Jak jednak dbają o to różnorodne firmy? Pora to sprawdzić.
Jak firmy dbają o work-life balance?
Przede wszystkim dają pracownikom szansę na elastyczny czas pracy. Jeżeli masz możliwość samodzielnego decydowania o tym, o której godzinie rozpoczniesz pracę konkretnego dnia i bez stresu możesz, np. iść do lekarza ze swoją pociechą, znacznie łatwiej będzie Ci utrzymać zdrową równowagę pomiędzy życiem prywatnym, a zawodowym.
To jednak nie wszystko, ponieważ wiele firm stawia również na dodatkowy, płatny urlop, a więc nie tylko standardowe 26 dni, ale dodatkowe, które można z powodzeniem wykorzystać na realizację własnego hobby czy podróże. W ostatnim czasie popularne są również dofinansowania do urlopu, z których chętnie korzystają pracownicy w każdym wieku.