Praca: Ekspert ds. procesu problem management


DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Ekspert ds. procesu problem management

Ismena Giza

(Warszawa)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
  • Profesjonalne szkolenia - bo liczy się Twój rozwój.

Jako Ekspert w naszym zespole będziesz:

  • modelował i wdrażał w organizacji procesy wg metodologii ITIL,
  • kontrolował przebieg procesów na podstawie wypracowanych KPI,
  • określał standardy działań naprawczych wynikające z procesu Problem Management,
  • monitorował postęp realizacji rekomendacji wynikających z procesów,  
  • identyfikował źródła incydentów i trendów ich występowania oraz opracowywał rozwiązania ograniczające ich powstawanie,
  • zarządzał problemami występującymi w środowiskach informatycznych,
  • planował działania zapobiegające problemom i rekomendował usprawnienia w zakresie infrastruktury informatycznej,
  • monitorował działania związane z usuwaniem awarii infrastruktury informatycznej,
  • opracowywał analizy i raporty dotyczące zarządzania problemami w zakresie infrastruktury informatycznej,
  • analizował przyczyny awarii i określał działania minimalizujące ryzyko ponownego ich wystąpienia.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • posiadasz wiedzę praktyczną w zakresie wdrażania procesów utrzymaniowych w dużych organizacjach,
  • posiadasz minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • rozumiesz pojęcia związane z infrastrukturą IT (zarówno fizyczną jak i chmurową) i potrafisz wykorzystywać tą wiedzę do merytorycznej współpracy z zespołami odpowiedzianymi za infrastrukturę IT,
  • jesteś komunikatywny i potrafisz zarządzać relacjami z wewnętrznym klientem biznesowym,
  • wykazujesz samodzielność, umiejętności pracy w zespole, a także orientację na realizację zadań, terminowość, otwartość na zmiany,
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • potrafisz zwięźle formułować myśli i komunikować status prac,
  • masz wiedzę z obszaru dostępnych technologii informatycznych na poziomie pozwalającym na efektywne wsparcie zakresu proponowanych rozwiązań,
  • masz wykształcenie wyższe o profilu technologicznym: informatyka lub pokrewne.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
APLIKUJ TERAZ

Podobne Oferty:

  • Project manager

    Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

    Dodane: 2024-04-30, Lokalizacja: podkarpackie

    Definiowanie zakresu, harmonogramowanie, zarządzanie zasobami, monitorowanie postępów, kontrola jakości,...

  • Junior IT Project Manager

    Nowy Styl

    Dodane: 2024-04-27, Lokalizacja: małopolskie

    Twój zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu Portfela Projektów IT dla całej organizacji (w Polsce i...

  • Project manager

    Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

    Dodane: 2024-04-22, Lokalizacja: podkarpackie

    Definiowanie zakresu, harmonogramowanie, zarządzanie zasobami, monitorowanie postępów, kontrola jakości,...