Praca: Specjalista / Specjalistka IT
Conrad to jeden z największych dostawców dla przemysłu w zakresie elektroniki, techniki instalacyjnej oraz rozwiązań dla służb utrzymania ruchu. Nasz asortyment obejmuje ponad 1 000 000 produktów, w tym m.in. przyrządy pomiarowe, zasilacze, elementy techniki lutowniczej, podzespoły elektroniczne, komponenty aktywne i pasywne, elementy elektromechaniki, automatyki, pneumatyki, narzędzia, a także kable, materiały montażowe, urządzenia warsztatowe i wiele więcej. Jako profesjonalny partner biznesowy koncentrujemy się na połączeniu najlepszych produktów oraz kompleksowych usług w jednym miejscu.
Specjalista / Specjalistka IT
Miejsce pracy: Kraków, Prądnik Czerwony
Twoje zadania:
- Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami oraz aplikacjami biurowymi
- Administrowanie sprzętem informatycznym, jego utrzymanie i konserwacja
- Dobór i zakup sprzętu, instalacja nowych jednostek wraz z oprogramowaniem
- Zlecenie wymiany i zakupu sprzętu w ramach przydzielonego budżetu
- Zarządzanie infrastrukturą serwerową i sieciową
- Monitorowanie infrastruktury oraz systemów, w celu zapewnienia stabilności i ciągłości działania, podejmowanie pro-aktywnych działań w celu uniknięcia awarii
- Wykonywanie kopii zapasowych
- Tworzenie dokumentacji technicznej
- Współpraca z dostawcami usług telekomunikacyjnych
- Przeprowadzanie podstawowych szkoleń dla użytkowników systemów informatycznych;
- Instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania;
- Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware
- Udział w projektach usprawniających organizację
- Wspieranie kultury cyberbezpieczeństwa
Nasze wymagania:
- Samodzielność w działaniu
- Język angielski min. B2 - praca w międzynarodowym środowisku
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki informatyczne
- Dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętność diagnozowania usterek i ich sprawnego usuwania;
- Znajomość systemów rodziny Windows, Android i IOS;
- Znajomość sieci LAN i WAN;
- Znajomość procesu zarządzania usługami IT
- Znajomość technologii sieciowych (LAN, WAN, VPN) i protokołów sieciowych