Praca: Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji


Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
  • Forma współpracy: umowa o pracę
  • Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej
  • Rekrutacja: 100% zdalna
Osoba na tym stanowisku:
  • Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów,
  • Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,
  • Współpracuje z Zespołem HelpDesk (pierwsza linia wsparcia) przy rozwiązywaniu zgłoszeń,
  • Zleca instalację poprawek do zespołu Administratorów,
  • Bierze udział w testach i wdrożeniach wspieranych systemów w ramach cyklu rozwoju oprogramowania zgodnie z założonym harmonogramem,
  • Przygotowuje raporty ad-hoc na podstawie danych z systemów - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty,
  • Wspiera instalację poprawek oraz pełnych wersji systemu/aplikacji,
  • Przygotowuje rozwiązania w postaci: 
    • Skrypt - dodanie/modyfikację słowników systemów (niedostępnych z poziomu aplikacji),
    • Modyfikację plików raportowych - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty,
    • Pliki - tłumaczenia do Aplikacji - pod kontrolą przełożonego lub Wspiera proces zarządza bazą zgłoszeń poprzez:
    • Przydzielanie zgłoszeń do pozostałych członków zespołu - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty,
  • Przeprowadza szkolenie z rozwiązań informatycznych.
Szukamy Ciebie jeśli:​​
  • Posiadasz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Dobrze czujesz się w pracy wymagającej samodzielności i inicjatywy,
  • Posiadasz wiedzę na temat technologii Webowych (HTML, aplikacje klient <> serwer),
  • Tworzysz zapytania w języku SQL na bazach danych MS SQL,
  • Potrafisz skutecznie analizować złożone problemy w zakresie wsparcia aplikacji oraz procesów biznesowych,
  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (poziom ~B2).
Miłe widziane:
  • Umienie wykorzystać narzędzia takie jak: Swagger, Postman, WCF Client, SoapUI,
  • Znajomość i komercyjne doświadczenie w administrowaniu systemem Jira,
  • Zrozumienie procesów biznesowych i umiejętność konfiguracji Jira do potrzeb projektów i organizacji.
Dlaczego warto do nas dołączyć?​​
  • Pracujemy w środowisku międzynarodowym i implementujemy nasze rozwiązania na inne rynki zagraniczne (min. Rumunia, Indie),
  • Ważny jest dla nas rozwój naszych pracowników, dlatego z programem „Sięgaj Wyżej z Medicover” pokierujesz swoją ścieżką kariery w obranym przez Ciebie kierunku.
Benefity:
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Opieka stomatologiczna,​
  • Dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe),
  • Dostęp do szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych,
  • Dostęp do nauki języka angielskiego,
  • Zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW
APLIKUJ TERAZ

Podobne Oferty:

  • Specjalista ds. Wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl

    Dodane: dzisiaj, Lokalizacja: mazowieckie

    Świadczenie wsparcia drugiej linii dla aplikacji systemowych Kooperacja z użytkownikami końcowymi oraz dostawcami...