Praca: Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji
Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
- Forma współpracy: umowa o pracę
- Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej
- Rekrutacja: 100% zdalna
Osoba na tym stanowisku:
- Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów,
- Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,
- Współpracuje z Zespołem HelpDesk (pierwsza linia wsparcia) przy rozwiązywaniu zgłoszeń,
- Zleca instalację poprawek do zespołu Administratorów,
- Bierze udział w testach i wdrożeniach wspieranych systemów w ramach cyklu rozwoju oprogramowania zgodnie z założonym harmonogramem,
- Przygotowuje raporty ad-hoc na podstawie danych z systemów - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty,
- Wspiera instalację poprawek oraz pełnych wersji systemu/aplikacji,
- Przygotowuje rozwiązania w postaci:
- Skrypt - dodanie/modyfikację słowników systemów (niedostępnych z poziomu aplikacji),
- Modyfikację plików raportowych - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty,
- Pliki - tłumaczenia do Aplikacji - pod kontrolą przełożonego lub Wspiera proces zarządza bazą zgłoszeń poprzez:
- Przydzielanie zgłoszeń do pozostałych członków zespołu - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty,
- Przeprowadza szkolenie z rozwiązań informatycznych.
Szukamy Ciebie jeśli:
- Posiadasz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Dobrze czujesz się w pracy wymagającej samodzielności i inicjatywy,
- Posiadasz wiedzę na temat technologii Webowych (HTML, aplikacje klient <> serwer),
- Tworzysz zapytania w języku SQL na bazach danych MS SQL,
- Potrafisz skutecznie analizować złożone problemy w zakresie wsparcia aplikacji oraz procesów biznesowych,
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (poziom ~B2).
Miłe widziane:
- Umienie wykorzystać narzędzia takie jak: Swagger, Postman, WCF Client, SoapUI,
- Znajomość i komercyjne doświadczenie w administrowaniu systemem Jira,
- Zrozumienie procesów biznesowych i umiejętność konfiguracji Jira do potrzeb projektów i organizacji.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Pracujemy w środowisku międzynarodowym i implementujemy nasze rozwiązania na inne rynki zagraniczne (min. Rumunia, Indie),
- Ważny jest dla nas rozwój naszych pracowników, dlatego z programem „Sięgaj Wyżej z Medicover” pokierujesz swoją ścieżką kariery w obranym przez Ciebie kierunku.
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna,
- Opieka stomatologiczna,
- Dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe),
- Dostęp do szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- Dostęp do nauki języka angielskiego,
- Zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW