Praca: Specjalista ds. koordynacji robót instalacyjnych




Od prawie ćwierć wieku dbamy o to, aby bezpieczeństwo było synonimem niezawodności i jakości. Od 2001 roku jesteśmy obecni na polskim rynku jako autoryzowany dystrybutor, współpracując z globalnymi liderami branży zabezpieczeń – m.in. BOSCH, DAHUA, ASSA ABLOY, SATEL czy ROGER.
Nasza siła tkwi w doświadczeniu i pasji zespołu, który od lat tworzy stabilne fundamenty firmy. To dzięki nim stale rozwijamy ofertę, dostarczając rozwiązania dopasowane do zmieniających się potrzeb inwestorów, projektantów i wykonawców.
Budujemy długotrwałe relacje, stawiamy na partnerską współpracę i zawsze stawiamy jakość na pierwszym miejscu. Efekt? Renoma i zaufanie, które zdobyliśmy przez lata, sprawiają, że jesteśmy sprawdzonym i cenionym partnerem w świecie systemów zabezpieczeń.
1. Obsługa prowadzonych realizacji:
- Dołączając do zespołu będziesz współpracował z instalatorami systemów zabezpieczeń.
- Będziesz planował i nadzorował prace zespołów instalacyjnych i serwisowych. Ponadto, skontrolujesz stan wykonanych prac na obiektach czy dokonasz uruchomienia systemów. Czasem będziesz świadczył pomoc techniczną w terenie. Do Twoich obowiązków należeć będzie także diagnozowanie usterek.
- Poprowadzisz również sprawy administracyjne dotyczące powierzonych instalacji. Współpracując z działem logistyki, zadbasz o zamówienia na zakup urządzeń potrzebnych do realizacji zleceń.
2. Budowanie dobrych relacji z klientami:
- Powierzymy Ci podtrzymywanie obecnych i budowanie nowych, silnych relacji partnerami.
- Będziesz na pierwszej linii w kontakcie z klientami sieciowymi
3. Rozwój i budowanie marki eksperta:
- Liczy się dla nas odpowiednia wiedza na temat oferowanych rozwiązań – jesteśmy ekspertami w swojej branży. Dlatego nasi pracownicy stale podnoszą poziom swojej wiedzy technicznej.
- Będziesz uczestniczył w szkoleniach produktowych i technicznych prowadzonych przez producentów, po to abyś był na bieżąco z nowościami oraz mógł wspierać naszych klientów. Nie ominą Cię także szkolenia wewnętrzne, które pomogą rozwijać kluczowe kompetencje na tym stanowisku.
- Znajomość systemów zabezpieczeń CCTV, SSWiN, KD, SSP, PA
- Wiedza z zakresu podstaw obsługi sieci IT
- Znajomość podstaw elektryki i elektroniki
- Biegła obsługa komputera (Windows, Office)
- Minimum średnie wykształcenie techniczne o kierunku elektrycznym, informatycznym lub pokrewnym
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność posługiwania się narzędziami i elektronarzędziami
- Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych
- Umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne w zakresie nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji.
- Komunikatywność, sumienność, dokładność, lojalność, kreatywność
- Samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji
- Uczciwość i odpowiedzialność
- Stabilne warunki zatrudnienia - w naszej firmie są osoby, które pracują od początku istnienia. Pracownikom oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Jasny system wynagradzania - oferujemy wynagrodzenie podstawowe oraz jasny systemem premiowy i nagrody roczne uzależnione od wyników.
- Niezbędne narzędzia pracy - otrzymasz podstawowe narzędzia pracy takie jak laptop i telefon komórkowy. Będziesz miał także do dyspozycji auto służbowe do wyjazdów na spotkania z klientami.
- Wdrożenie - pracę rozpoczniesz od procesu poznania swojego stanowiska pracy. Odbędziesz odpowiednie szkolenia produktowo-handlowo-techniczne, aby pozyskać niezbędną wiedzę potrzebną do pracy.
- Benefity:
- dofinansowanie szkoleń i kursów,
- możliwość uzyskania uprawnień branżowych,
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- możliwość pracy zdalnej,
- zniżki na firmowe produkty i usługi,
- spotkania integracyjne,
- brak dress code’u,
- kawa / herbata,
- dofinansowanie wypoczynku.