Praca: Kierownik zespołu wsparcia technicznego


Ogłoszenie numer: 9779080, z dnia 2025-05-02

Klient portalu Praca.pl

Kierownik zespołu wsparcia technicznego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Nadzór nad zespołem technicznego wsparcia klienta w zakresie API i integracji systemowych
  • Prowadzenie eskalacji i koordynacja rozwiązywania złożonych zgłoszeń technicznych
  • Ścisła współpraca z zespołami inżynieryjnymi i produktowymi
  • Doskonalenie procesów obsługi technicznej i jakości świadczonych usług
  • Monitorowanie wyników zespołu i tworzenie raportów operacyjnych
  • Motywowanie, rozwój i mentoring członków zespołu

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze wsparcia technicznego, w tym 1 rok na stanowisku kierowniczym
  • Znajomość API (REST, GraphQL), systemów uwierzytelniania (OAuth, SAML), architektury chmurowej
  • Umiejętność rozwiązywania problemów z użyciem narzędzi analitycznych i monitorujących
  • Biegła znajomość języka angielskiego (C1)
  • Doświadczenie w pracy z klientami B2B oraz zespołami międzynarodowymi

Oferujemy

  • Elastyczna forma zatrudnienia
  • Wynagrodzenie podstawowe z premiami
  • Praca w warszawskim biurze (Mokotów)
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna, Multisport, dofinansowanie okularów i posiłków
  • Realny wpływ na rozwój zespołu i standardów obsługi technicznej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Podobne Oferty:

  • Technical Support (API) - Team Lead

    Foundever

    Dodane: 2025-05-06, Lokalizacja: mazowieckie

    Location: Warsaw About the role: We are looking for an experienced leader to manage and guide our technical...