Praca: Informatyk na pierwszej linii wsparcia IT /Specjalista ds. Wsparcia IT
Jesteśmy najstarszym lotniskiem cywilnym i drugim regionalnym ośrodkiem czarterowym w Polsce. Obsługujemy 47 tras regularnych, 40 kierunków czarterowych, w tym 4 egzotyczne.„Rozwijaj razem z nami skrzydła swojej kariery” to hasło przewodnie w naszej firmie. Praca w międzynarodowych porcie lotniczym to praca 24 godziny na dobę, gotowość do profesjonalnej obsługi pasażerów z całego świata i do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Naszym wyzwaniem jest satysfakcja z pracy wszystkich pracowników.
Informatyk na pierwszej linii wsparcia IT /Specjalista ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy: Poznań, ul. Bukowska 285
Zakres obowiązków:
- Wsparcie merytoryczne i techniczne pracowników firmy w rozwiązywaniu codziennych problemów informatycznych
- Instalacja urządzeń, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Zapewnienie ciągłości funkcjonowania infrastruktury IT w firmie
- Realizacja bieżących zadań usprawniających funkcjonowanie firmy
- Instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych, telefonów stacjonarnych oraz drukarek
- Zarządzanie dostępami i uprawnieniami użytkowników zgodnie z polityką bezpieczeństwa
- Obsługa i serwisowanie centrali telefonicznej
- Obsługa i konserwacja centralnych baz wydruków i drukarek
- Instalacja poprawek i bieżących aktualizacji systemów informatycznych
- Wsparcie w obsłudze oprogramowania biurowego i administracyjnego (LEX, MS Office, MS Windows, Sigilum)
- Współpraca w zakresie ochrony urządzeń mobilnych (Sophos Guard)
- Współpraca z zespołem IT w zakresie rozwiązywania problemów i realizacji projektów
- Obsługa multimedialna spotkań (konfiguracja sprzętu)
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT oraz serwisami technicznymi
Wymagania:
Kompetencje techniczne:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie co najmniej średnie – preferowane kierunkowe
- Znajomość Active Directory oraz zagadnień z zakresu sieci LAN/WAN
- Znajomość konfiguracji serwerów poczty elektronicznej oraz bezpieczeństwa stacji roboczych
- Umiejętność diagnozowania i usuwania problemów sprzętowych i programowych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Sigilum, serwerów wydruku, systemów Android i iOS
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację techniczną
Kompetencje miękkie i organizacyjne:
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i skrupulatność
- Komunikatywność, sumienność oraz chęć do nauki i rozwoju
- Umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów oraz przewidywania skutków zmian
- Doświadczenie w pracy z użytkownikami i umiejętność jasnej komunikacji
- Zaangażowanie, samodzielność, punktualność i odpowiedzialność
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Pracowniczy Program Emerytalny
- Świadczenia socjalne i dofinansowanie do wypoczynku
- Udział w szkoleniach branżowych
- Przyjazną atmosferę pracy