Praca: Administrator strony internetowej


Administrator strony internetowej
Miejsce pracy: Piła
Zadania:

Administrowanie stroną internetową Szpitala, a w szczególności:

  • bieżące aktualizowanie treści,
  • zamieszczanie materiałów promocyjnych, komunikatów i ogłoszeń,
  • monitorowanie poprawności działania strony,
  • prowadzenie profilu Szpitala na portalach społecznościowych.
Wymagania:
  • doświadczenie w administrowaniu stronami internetowymi,
  • znajomość HTML, CSS, JavaScript,
  • wysokie umiejętności analityczne i umiejętności rozwiązywania problemów,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
  • odpowiedzialność i samodzielność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.

Z uwagi na konieczność samodzielnego przygotowywania części materiałów (zdjęcia, filmy) z bieżących wydarzeń dotyczących Szpitala preferowane będą osoby  gotowe do ich osobistego pozyskiwania w siedzibie lub miejscach wyznaczonych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Podobne Oferty:

  • Administrator Systemu Biznesowego

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

    Dodane: wczoraj, Lokalizacja: podkarpackie

    Obowiązki na stanowisku: Administrowanie wybranymi modułami systemu AMOS (utrzymanie systemu); Diagnozowanie oraz...